ett varmt välkomnande tillbaka

efter ett halvårs semester var jag idag tillbaka i kneget o började sommarjobba igen. dagen till ära var följande ämnen på tapeten under lunchen:
1/ hur hemskt o jobbigt det är att backpacka, speciellt o dela sovsal med andra okända människor
2/ hur konstigt det är att man åker till australien när nya zeeland är så mycket bättre, inga farliga djur alls
3/ hur kina verkligen inte känns som ett lockande resmål, indien ska det va

saker jag har gjort det senaste halvåret är:
1/backpackat, speciellt delat sovsal med andra okända människor
2/ varit i australien o inte nya zeeland
3/ varit i kina o inte i indien


 dock fanns det många ljusglimtar under dagen:
1/ när jag fick en arbetsuppgift
2/ när cottoneyed joe börjades spelas i mina öron
3/ när jag gick hem

Kommentarer
Postat av: sis

vilka bf:s dem verkar allihopa, fy fan! baka ingen god fika till dem inte

2009-06-12 @ 16:30:36
URL: http://elinspeking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0