wööhöööhöö who's got the crack?

idag var det dags igen för min rygg att ta mig på nya äventyr. det var hela tre år sen hela spektaklet började med lite knakningar i den. efter klagomål från min närmaste omkrets uppsökte jag då en sjukgymnast, o på köpet fick jag en grek. undersökningen innehöll lite av varje faktiskt. det började med att jag la mig på ett massagebord, sjukgymnasten tryckte på min rygg med hela sin kroppstyngd, jag försökte hålla inne luften i mina lungor, jag misslyckades att hålla inne luften i mina lungor. det hela resulterade i att det lät som om jag låg o stönade. jag låg alltså halvnaken i ett rum o stönade med en sjukgymnast o en grek. dessutom försökte sjukgymnasten att förklara det hela för greken på engelska; "she got some cracking in her back"

nästa lilla anekdot utspelar sig i norge. efter ganska hårt arbete i några veckor o en kost på enbart gröt varvat med pasta började den jävlas med mig igen. jag uppsökte en norsk sjukgymnast vid namn alfred o med tatueringstidningar i väntrummet. han tejpade halva mig med smurfblå tejp, gav mig massage så jag började stortjuta utan att han märkte det, han skämdes o bad om ursäkt samt torkade bokstavligen mina tårar o stack nålar i ryggen på mig nästa gång istället.

o så kommer vi till dagens äventyr, denna gången hos en kiropraktor. o den här gången varken tjöt jag eller stönade, inte heller stod det en grek gömd i ena hörnet. däremot fick jag ta på mig världens största nattlinne o få nåt som liknade en elektronisk roller rullad längs ryggraden. dessutom lyckades jag med bragden att inte ha tillräckligt med pengar på kontot för att betala för mig.

nästa vecka fortsätter den spännande resan, vad ska hända härnäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0