frågan lyder

om några dagar drar jag söderut, till toulouse. jag har i princip inte en aning om ett skit, bara att jag ska bo med en katt vid namn Zabou, o att det är nära till Lidl, yes! men frågor har jag några på lager.

är alla fransyskor BF's?
vart säljs den godaste pain au chocolate?
vilket vin är billigast?
är alla fransoser snygga svin?
kommer Zabou klösa eller spinna?
kommer jag hitta nånstans, med tanke på mitt obefintliga lokalsinne?
hur lång tid tar det innan jag har en baguette under armen?
kommer alla andra också ha basker på sig?
o kanske nånstans den mest betydelsefulla frågan;
HUR FAN TALAR MAN FRANSKA?

Kommentarer
Postat av: brusten av southsweden

andrés är brapå att hångla. ni kan hångla hela natten. ett bra svar

2009-09-02 @ 00:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0